Το σεμινάριο “Τεχνικές Ανίχνευσης των Διαταραχών Ακουστικής Επεξεργασίας στα παιδιά” που πραγματοποιήθηκε το 2014 στο ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ αγκαλιάστηκε από ειδικούς και φοιτητές διαφόρων γνωστικών αντικειμένων με επίκεντρο το παιδί. Τα σχόλια, η αξιολόγηση και η συμμετοχή από όλη την Ελλάδα μας τροφοδοτούν με θετική ενέργεια και μας επιτρέπουν να προσφέρουμε τις πλέον σύγχρονες γνώσεις μέσα από τα διεθνή ερευνητικά δεδομένα και την εφαρμογή τους στην καθημερινή κλινική πράξη. Ο γνώμονας μας είναι η ευαισθητοποίηση των νέων επιστημόνων αλλά και των ειδικών όλων των ηλικιών σε θέματα ακουστικής αντίληψης.
Στο σεμινάριο στις 2 Απριλίου 2017 θα παρουσιάσουμε την ακουστική εκπαίδευση ως την κύρια μέθοδο αντιμετώπισης ατόμων με Διαταραχές Ακουστικής Επεξεργασίας, όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και πρακτικά. Πως μπορεί η πλαστικότητα του εγκεφάλου να διευκολύνει την ακουστική αντίληψη; Τι πρέπει να προσέχει ο θεραπευτής κατά την διάρκεια της ακουστικής εκπαίδευσης; Σε ποιές περιπτώσεις ενδείκνυται η χρήση της ακουστικής εκπαίδευσης; Έχει θέση η ακουστική εκπαίδευση σε παιδιά που χρησιμοποιούν ακουστικά βαρηκοίας ή/και κοχλιακά εμφυτεύματα; Θα υπάρχει χρόνος για εκτενή συζήτηση και πολλαπλά πρακτικά παραδείγματα ασκήσεων ακουστικής εκπαίδευσης καθώς και παρουσίαση περιστατικών.
Υπεύθυνη εκπαίδευσης:
Ηλιάδου Βασιλική Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχοακουστικής ΑΠΘ
Επισυνάπτεται 1η ανακοίνωση, αίτηση συμμετοχής και ενημερωτικό αρχείο με τίτλο: “Γιατί να παρακολουθήσω το σεμινάριο Ακουστικής Εκπαίδευσης”
Για περισσότερες πληροφορίες για την Διαταραχή Ακουστικής Επεξεργασίας αναζητήστε την λέξη “Ψυχοακουστική” στον ιστότοπο www.apdseminars.gr.
Πληροφορίες Συνεδρίου/Ημερίδας
01 Απριλίου 2017, 12:00 πμ - 01 Απριλίου 2017, 12:00 πμ
ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ