Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοτόπου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοτόπου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοτόπου μας. Πληροφορίες
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.
Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοτόπου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοτόπου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοτόπου μας.
Always Active
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Key responsibilities of the Public Relations Department include:
Promotion of the University through the development of relationships with organizations, institutes and services.
Highlights and communicate the activities of the Institution
Organizing and promoting the official ceremonies, celebrations and various events held by the Rector’s Office of the Aristotle University of Thessaloniki.
Organizing opening and foundation ceremonies.
Organizing honorary awards ceremonies.
Communication and collaboration with city agencies for actions, events, co-organization with the university community.
Contribution to the organization of conferences, events, actions at the university
Edits University’s Brochures, Info Booklet -digital and printed
Tending the Ceremony Hall when graduation ceremonies, concerts, conferences and other events of the Schools of the Aristotle University of Thessaloniki take place.
Updating the etiquette and rules, and keeping the staff archive up to date.
Managing and updating the main website of the Aristotle University of Thessaloniki.
Electronically recording events, conferences, tender processes, calls for proposals, etc., of the Aristotle University of Thessaloniki.
Organizing and managing a room where university caps and gowns are kept.