Μετάβαση στο περιεχόμενο
Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό

Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας

Τμήμα Ψυχολογίας, Φιλοσοφική Σχολή

psyxologiko

Σωτηρία Λυκοπούλου

+30 2310996887

info@psy.auth.gr

  • Η Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας στεγάζεται στο δεύτερο όροφο του κτιρίου Διοίκησης του Α.Π.Θ. (κτίριο Κ. Καραθεοδωρή) και παραμένει ανοιχτή για την εξυπηρέτηση των φοιτητών του Τμήματος καθημερινά από τις 12.00πμ  ως τις 13:00μμ.
     Το διοικητικό προσωπικό που στελεχώνει τη Γραμματεία του Τμήματος είναι υπεύθυνο για διοικητικά και φοιτητικά θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Τμήματος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

    • Διαδικασίες που αφορούν σε εγγραφές νεοεισαχθέντων φοιτητών, μετεγγραφές φοιτητών, κατατακτήριες εξετάσεις,
    • Τήρηση μηχανογραφημένου αρχείου προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών, στο οποίο περιλαμβάνονται προγράμματα σπουδών, δηλώσεις μαθημάτων, βαθμολογίες, στοιχεία σχετικά με τις υποτροφίες και τη χορήγηση πτυχίων.
    • Σύνταξη ωρολογίων προγραμμάτων μαθημάτων και εξετάσεων, συντονισμός εκπαιδευτικής διαδικασίας
    • Εξυπηρέτηση αιτημάτων φοιτητών όπως η έκδοση πιστοποιητικών και η πληροφόρηση για θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο κατά τις ώρες εξυπηρέτησης του κοινού, όσο και με τη δυνατότητα online υποβολής αιτημάτων ηλεκτρονικά.
    • Παρακολούθηση – υποστήριξη των φακέλων των μελών ΔΕΠ του Τμήματος
    • Γραμματειακή υποστήριξη συλλογικών οργάνων του Τμήματος, καθώς και συλλογικών αποφάσεων και διαδικασιών
    • Τήρηση πρωτοκόλλου Τμήματος
    • Διεκπεραίωση εισερχόμενης – εξερχόμενης αλληλογραφίας
    • Τήρηση Αρχείου του Τμήματος