Το συνέδριο αποσκοπεί στον προβληματισμό γύρω από θέματα που αφορούν την αξιολόγηση, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση, ενημέρωση σχετική με πρόσφατες έρευνες και μελέτες περιστατικών, μέσω της ανταλλαγής απόψεων και θέσεων επί του θέματος με άλλες ειδικότητες, ώστε να συμβάλει στον εμπλουτισμό της παρούσας νοοτροπίας στην Ελλάδα, τόσο στην πρόληψη όσο και στην αντιμετώπιση. Επιδίωξη του συνεδρίου είναι, επίσης, να παρουσιαστούν τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα που έχουν πραγματοποιηθεί τόσο στην ελληνική γλώσσα όσο και σε άλλες γλώσσες, να ερμηνευτούν τα αποτελέσματα των ερευνών και να συζητηθεί η ισχύς των θεωριών για τα ελληνικά γλωσσικά δεδομένα.
Θεματολογία
1. Σχέση προφορικού και γραπτού λόγου.
2. Θεωρητικά μοντέλα εγγραμματισμού.
3. Γλωσσολογικά επίπεδα, μεταγλωσσικές δεξιότητες και γραπτό κείμενο.
4. Γλωσσική ανάπτυξη και πρόληψη μαθησιακών δυσκολιών.
5. Γνωστικές και μεταγνωστικές λειτουργίες.
6. Γλωσσική αξιολόγηση στις δυσκολίες μάθησης – διεπιστημονική προσέγγιση.
7. Γλώσσα και ειδικά μαθησιακά προφίλ μαθητών με διαγνωσμένες διαταραχές – σχολική ενσωμάτωση.
8. Παρέμβαση στις δυσκολίες γραπτού λόγου – διεπιστημονική προσέγγιση.
9. Εξειδίκευση στις δυσκολίες γραπτού λόγου και φιλοσοφία αντιμετώπισης.
10. Παράγοντες γένεσης μαθησιακών δυσκολιών και επιπτώσεις.
Πληροφορίες – Γραμματεία: Τηλ. 210 7665 822. Φαξ 210 7665 572. E-mail:margeti@speechtherapist.gr
Πληροφορίες Συνεδρίου/Ημερίδας
23 Νοεμβρίου 2007, 12:00 πμ - 25 Νοεμβρίου 2007, 12:00 πμ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (AULA) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οργάνωση Συνεδρίου/Ημερίδας
ΑΠΘ