“Αναδεικνύοντας το Ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων”

Μετά την πολύ επιτυχημένη διεξαγωγή της εσπερίδας με θέμα «Αναδεικνύοντας το ρόλο του Μάρκετινγκ στην Αποτελεσματική Διαχείριση Οικονομικών Κρίσεων» την Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014 στην Αθήνα, οι διοργανωτές προχωρούν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και στη Θεσσαλονίκη!

Η εσπερίδα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2014, 18.00-21.00 στο Αμφιθέατρο ΙΙ, στο Κ.Ε.Δ.Ε.Α. του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της εσπερίδας θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της επιστημονικής μελέτης με τίτλο «Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ σε Περιόδους Κρίσης: Η Ελληνική Εμπειρία και Πρακτική» που εκπονήθηκε από τους Επίκ. Καθηγητές Μάρκο Τσόγκα (Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς) και Πολίνα Παπασταθοπούλου (Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας-Εργαστήριο Μάρκετινγκ A.LA.R.M. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) με στόχο την αποτύπωση των στρατηγικών που ακολουθούν οι επιχειρήσεις στην κρίση και η επίδραση τους κυρίως στις πωλήσεις και στα κέρδη τους. Η μελέτη τέθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και διενεργήθηκε έρευνα πεδίου στις 1.000 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Συνολικά, συλλέχθησαν 227 ερωτηματολόγια.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης η διακεκριμένη καθηγήτρια Aysegȕl Ozsomer του Koç University της Κωνσταντινούπολης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών που διεξήχθησαν στην Τουρκία την τελευταία δεκαετία υπό την επιστημονική της επίβλεψη.  

Η εσπερίδα παρουσίασης των αποτελεσμάτων γίνεται με τη συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ε.Ι.Μ.) της ΕΕΔΕ, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν.Μακεδονίας καθώς και την υποστήριξη των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών του τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Χορηγός της εκδήλωσης είναι η ΕΛ.Α.Μ.

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω διαδικτύου.

Μετάβαση στο περιεχόμενο