ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ “ΣΤΟΧΑΣΤΟΥΝ” ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ

Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα με θέμα: «Εμπλέκοντας τα παιδιά στη μάθηση τους: η σημασία της αυτό-αξιολόγησης» που πραγματοποιήθηκε από την επ. Καθηγήτρια του Α.Π.Θ. Μαρία Μπιρμπίλη σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς Ιφιγένεια Χριστοδούλου από το 7ο Νηπιαγωγείο Συκεών και Ιωάννα Καραγιώργου από τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία Τ.Ε.Π.Α.Ε., και της έρευνας με θέμα: «Η επίδραση της παρέμβασης του εκπαιδευτικού στις διαμεσολαβούμενες από Η/Υ συνεργατικές αλληλεπιδράσεις παιδιών προσχολικής ηλικίας» της Μαρίας Μουμουλίδου, Επίκουρης Καθηγήτριας στο ΤΕΕΠΗ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και της Σοφίας Χατζηλεοντιάδου, πολιτικό μηχανικό συνεργαζόμενη επιστήμονα στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο θα παρουσιαστούν σήμερα, Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008 και ώρα 18.30, στον Πύργο της Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. (10ος όροφος).

Μετάβαση στο περιεχόμενο