Προκήρυξη επιλογής φοιτητών από το ΚΛΔ και το ΚΥΤΠ

Προκήρυξη Επιτροπή Δικτύων Επικοινωνιών και Πληροφορικής
Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου ΑΠΘ
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΑΠΘ

19-09-2011

Το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου (ΚΛΔ) και το Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών
Πληροφορικής (ΚΥΤΠ) του Α.Π.Θ. προτίθενται να απασχολήσουν εννέα
προπτυχιακούς φοιτητές από την Σχολή Θετικών Επιστημών και την Πολυτεχνική
Σχολή ως εκπαιδευόμενους. Οι θέσεις περιλαμβάνουν εβδομαδιαία απασχόληση
δέκα (10) έως δεκαπέντε (15) ωρών, με ειδικότητα τεχνικών δικτύου και
πληροφορικής. Μετά από δεκάμηνη περίοδο οι θέσεις οδηγούν σε χορήγηση
σχετικής βεβαίωσης τον επόμενο Σεπτέμβριο. Εφόσον υπάρξει οικονομική
δυνατότητα για τα Κέντρα, οι θέσεις μπορούν μελλοντικά να οδηγήσουν σε
υποτροφία και εβδομαδιαία απασχόληση δεκαπέντε (15) ωρών μετά από επιλογή.

Οι υποψήφιοι πρέπει να βρίσκονται από το 2ο ως και το προτελευταίο έτος των
σπουδών τους και να γνωρίζουν καλά την αγγλική γλώσσα. Γνώσεις και εμπειρία
σε διαχείριση δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων και εφαρμογών είναι
επιθυμητά αλλά όχι προαπαιτούμενα προσόντα. Συνεκτιμώνται ακαδημαϊκές
επιδόσεις, εμπειρία όπως προκύπτει από βιογραφικό, ερωτηματολόγιο,
συνέντευξη και τυχόν συστάσεις.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να προσκομίσουν μέχρι την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου
2011 σύντομο Βιογραφικό σημείωμα, κατάσταση αναλυτικής βαθμολογίας και
συμπληρωμένο το «Έντυπο αυτοαξιολόγησης υποψηφίου»
των ΚΛΔ-ΚΥΤΠ στην εξυπηρέτηση χρηστών των ΚΛΔ – ΚΥΤΠ, στο αναγνωστήριο της
Κεντρικής Βιβλιοθήκης , τηλ 2310999400). Περισσότερες πληροφορίες για το
πλαίσιο απασχόλησης φοιτητών στο ΚΛΔ Α.Π.Θ. βρίσκονται διαθέσιμες στη
διεύθυνση http://noc.auth.gr/about/staff/students καθώς και στη διεύθυνση
https://web.itc.auth.gr/portal/content/view/17/191/ για το πλαίσιο
απασχόλησης φοιτητών στο ΚΥΤΠ.

Οι επικρατέστεροι υποψήφιοι θα κληθούν σε προσωπική συνέντευξη. Αυτή θα
δοθεί στην Κεντρική Νησίδα Υπολογιστών ΑΠΘ στο ισόγειο της Κεντρικής
Βιβλιοθήκης, σε Επιτροπή των ΚΛΔ-ΚΥΤΠ την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 στις 10
το πρωί.

Μετάβαση στο περιεχόμενο