Αγαπητά μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η καθυστέρηση στις διαδικασίες για την υπογραφή της σύμβασης καθαριότητας με την ανάδοχο εταιρεία οφείλεται στις δικαστικές προσφυγές που αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη.
Στις 18 Μαρτίου είναι προγραμματισμένη η εκδίκαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων μεταξύ των εταιρειών και εκτιμούμε ότι, εφόσον απορριφθεί η αίτηση, θα ολοκληρωθούν εντός του προσεχούς διαστήματος και οι τυπικές διαδικασίες για την υπογραφή της σύμβασης (Ελεγκτικό Συνέδριο, ενημέρωση εταιρειών, υπογραφή σύμβασης).
Οι Πρυτανικές Αρχές εξάντλησαν κάθε δυνατότητα για την απεμπλοκή των διαδικασιών υποβάλλοντας 4 φορές αίτημα διαπραγμάτευσης προς την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, το οποίο ωστόσο απορρίφθηκε.
Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής στο ΑΠΘ. Ως εκ τούτου από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου έως και τις 17 Απριλίου θα καλυφθούν οι βασικές ανάγκες καθαριότητας σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και τις αίθουσες διδασκαλίας του ΑΠΘ. Παράλληλα, τη Δευτέρα 17 Μαρτίου προγραμματίζεται έκτακτη συνάντηση με τους Κοσμήτορες και τους υπευθύνους της εταιρείας καθαριότητας για την οργάνωση των παρεχόμενων υπηρεσιών καθαριότητας, στο μεταβατικό αυτό διάστημα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Εκτιμούμε ότι είναι θέμα μόλις λίγων εβδομάδων να αποκατασταθεί η ομαλή και πλήρης λειτουργία των υπηρεσιών καθαριότητας, χωρίς να διαταραχθεί το ακαδημαϊκό και ερευνητικό έργο που επιτελείται στο ΑΠΘ.
Ο Αναπληρωτής Πρύτανη
Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού και Ανάπτυξης
Ιωάννης Δ. Παντής
Καθηγητής Τμήματος Βιολογίας