Μετάβαση στο περιεχόμενο
Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό

Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Δημόσια Κλήρωση για τον ορισμό επιτροπής παραλαβής και παρακολούθησης προμηθειών και υπηρεσιών

Tην Τρίτη 03-11-2020 και ώρα 09:00 π.μ. στο Γραφείο Διασύνδεσης (στο οποίο προσωρινά στεγάζεται το Τμήμα Διοίκησης) θα πραγματοποιηθεί η δημόσια κλήρωση μεταξύ των προτεινόμενων μελών του αριθ. πρωτ. 5369/29-10-2020 εγγράφου της Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης του ΑΠΘ, για τη συγκρότηση Επιτροπής παραλαβής και παρακολούθησης προμηθειών αναλωσίμων και μη υλικών και παραλαβής υπηρεσιών μέχρι και του ποσού του συνοπτικού διαγωνισμού για ένα  έτος για τις ανάγκες του Πανεπιστημίου που χειρίζεται η Γενική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης.

  ΑΠΟ  ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ.