Μετάβαση στο περιεχόμενο
Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό

Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Γραμματεία Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης

Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή

xwrotaksias

Γεωργία Κωνσταντίνου

+30 2310 994179

info@plandevel.auth.gr

  • Η Γραμματεία του Τμήματος είναι αρμόδια για τα παρακάτω διοικητικά και φοιτητικά θέματα:

    • Κατεύθυνση όλων των λειτουργιών που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος με κατανομή των υπηρεσιακών καθηκόντων στους υπαλλήλους της Γραμματείας έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή λειτουργία του Τμήματος.
    • Χαρακτηρισμός εισερχομένων εγγράφων σε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Τμήματος για το συλλογικό όργανο το οποίο θα επιληφθεί και κατάρτιση της ημερήσιας διάταξης των συνεδριάσεων των οργάνων του Τμήματος (Γ.Σ. & Γ.Σ.Ε.Σ).
    • Τήρηση και σύνταξη πρακτικών των συνεδριάσεων της Γενικής Συνέλευσης, της Γενικής Συνέλευσης Ειδικής Σύνθεσης και των Οικείων Εκλεκτορικών Σωμάτων του Τμήματος.
    • Προγραμματισμός προκηρύξεων θέσεων ΔΕΠ, ή για εξέλιξη υπηρετούντων μελών ΔΕΠ, κρίσεις για εκλογή, εξέλιξη, μονιμοποίηση υπηρετούντων μελών ΔΕΠ.
    • Ενημέρωση των μελών ΔΕΠ, λοιπού προσωπικού του Τμήματος, των φοιτητών και του κοινού για νομικά, υπηρεσιακά, φοιτητικά και άλλα θέματα.
    • Επικυρώσεις φωτοαντιγράφων πιστοποιητικών καθώς και θεωρήσεις γνησίου υπογραφής για τα μέλη του Τμήματος, φοιτητές και αποφοίτους.
    • Στατιστικά στοιχεία  μελών και φοιτητών του Τμήματος.
    • Εγγραφές των νεοεισερχομένων φοιτητών/τριών.
    • Τήρηση του αρχείου των φοιτητών/τριών, στο οποίο περιλαμβάνονται η βαθμολογία, στοιχεία σχετικά με τις υποτροφίες και τη χορήγηση διπλωμάτων.
    • Σύνταξη καταστάσεων φοιτητών/τριών, σύμφωνα με τη δήλωση επιλογής εκ μέρους τους των μαθημάτων που αυτοί επιθυμούν να παρακολουθήσουν.
    • Ενημέρωση των φοιτητών/τριών σχετικά με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα ανταλλαγής φοιτητών/τριών.
    • Έκδοση πιστοποιητικών, τίτλων σπουδών.
    • Διοργάνωση τελετών ορκωμοσίας των αποφοίτων του Τμήματος.

    Η Γραμματεία βρίσκεται στον πρώτο όροφο (δίπλα στην Κοσμητεία) του Κτιρίου Εδρών της Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ. Η  εξυπηρέτηση των φοιτητών/τριών γίνεται όλες τις εργάσιμες μέρες από 11:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ.