Μετάβαση στο περιεχόμενο
Διαχείριση Προτιμήσεων

Χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση του ιστοχώρου μας από τους επισκέπτες, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των περισσοτέρων επισκεπτών και τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστοχώρου μας καθώς και τη διευκόλυνση του ιστοχώρου μας.

Τα cookies που χαρακτηρίζονται ως "Αναγκαία" αποθηκεύονται στον περιηγητή (browser) της συσκευής σας καθώς χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργικότητες του ιστοχώρου.

Πάντα Ενεργό

Χρησιμοποιούνται για τη σωστή χρήση του ιστοχώρου. Χρησιμοποιούμε cookies για την προτίμηση της γλώσσας του ιστοχώρου και για τη σύνδεση χρηστών στο σύστημα ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι μέχρι την αποσύνδεσή τους.

Δεν υπάρχουν cookies για προβολή.

Δημόσια κλήρωση για τη συγκρότηση επιτροπής παραλαβής και παρακολούθησης προμηθειών αναλωσίμων και μη και παραλαβής υπηρεσιών για τις ανάγκες του Πανεπιστημίου που χειρίζεται η Γενική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης

Tην Τρίτη 8-11-2022 και ώρα 10:00 π.μ. στο Γραφείο του Τμήματος Διοίκησης (Κτίριο Διοίκησης, όροφος 6ος) θα πραγματοποιηθεί η δημόσια κλήρωση μεταξύ των προτεινόμενων μελών του αρ. πρ. 15118/18-10-2022 εγγράφου της Γενικής Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης του ΑΠΘ, για τη συγκρότηση Επιτροπής παραλαβής και παρακολούθησης προμηθειών αναλωσίμων και μη υλικών και παραλαβής υπηρεσιών κάτω των ορίων, για ένα έτος για τις ανάγκες του Πανεπιστημίου που χειρίζεται η Γενική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και Μηχανοργάνωσης.

ΑΠΟ  ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ.